.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشکل اصلی در واگذاری سهام باشگاه
ملوان ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بدهی دارد
ملوان ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بدهی دارد

مشکل اصلی در واگذاری باشگاه ملوان به بخش خصوصی بدهی ۵ میلیارد و هشتصد میلیون تومانی این باشگاه است.

به گزارش شمال نیوز، مجتبی حسینی؛ مدیر روابط عمومی نمایشگاه‌ بین المللی رویال گیلان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد در اختیار گرفتن سهام باشگاه ملوان گفت: نمایشگاه بین المللی رویال بزرگترین نمایشگاه بین المللی استان گیلان است که همواره از باشگاه ملوان حمایت کرده است زیرا ملوان را یک تیم مردمی می‌داند که هواداران زیادی دارد و ما هم به خاطر عرق و تعصب به این تیم گیلانی از فصل گذشته حمایت‌های خود را از این تیم در دیدار با استقلال شروع کردیم.

وی ادامه داد: مشکل اصلی در واگذاری سهام باشگاه ملوان بدهی 5 میلیارد و 800 میلیون تومانی است. اینکه این بدهی قرار است توسط چه نهادی پرداخت شود زیرا منطقه آزاد انزلی می‌گوید که دیگر تعهدی به باشگاه ندارد. بنابراین باید این مشکل ابتدا حل شود و بعد در مورد مسایل دیگر تصمیم گیری شود.

حسینی با اشاره به شایعه‌های مختلف در مورد حضور این نمایشگاه در باشگاه ملوان عنوان کرد: برخی عنوان می‌کنند که قرار است با بودجه 8 میلیارد تومانی باشگاه ملوان را اداره کنیم که چنین مسئله‌ای صحت ندارد و ما چنین بودجه‌ای برای تیمداری نداریم. با این حال حتی اگر مالک سهام باشگاه ملوان نشویم همواره از این تیم حمایت خواهیم کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.